נושא: מיסבים תאריך: 10/26/2008 11:53:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
כשמוציאים מיסב ומסובבים ביד אחרי ניקוי ומרגישים רעש או חופש אז זה הסימן או שהכול מפורק מבפנים לגבי שילדות עד כמה שהיתנסתי אז כן בספשלאיזד שהיו לי היו משהו כמו 8 מיסבים רק למיתלה נישברו שניים אבל היחלפתי את כולם בסנטה קרוז זה סינגל פיווט אז יש רק שני מיסבים מפשט את העינין קצת אם תירצה הרחבה אשמח להוסיף דורון :suss: :suss:
|