הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/26/2008 11:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  מיסבים
נושא: מיסבים תאריך: 10/26/2008 11:53:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

כשמוציאים מיסב ומסובבים ביד אחרי ניקוי ומרגישים רעש או חופש אז זה הסימן או שהכול מפורק מבפנים
לגבי שילדות עד כמה שהיתנסתי אז כן
בספשלאיזד שהיו לי היו משהו כמו 8 מיסבים רק למיתלה נישברו שניים אבל היחלפתי את כולם בסנטה קרוז זה סינגל פיווט אז יש רק שני מיסבים מפשט את העינין קצת
אם תירצה הרחבה אשמח להוסיף
דורון :suss: :suss:


חזרה לפורום