טקסט הודעת פורום
10/27/2008 8:32:00 AM
יואב דהן
תקדח...תקדח
נושא:
תקדח...תקדח
תאריך:
10/27/2008 8:32:00 AM
מחבר/ת:
יואב דהן
זה עדיף במיוחד כשנתקעים בשטח לרוב החברה יש שריידר :giveFinger:
חזרה לפורום