טקסט הודעת פורום
10/27/2008 8:36:00 AM
נעם רוזנר
כן..גם אני לא מצאתי תוצאות מהארץ..
נושא:
כן..גם אני לא מצאתי תוצאות מהארץ..
תאריך:
10/27/2008 8:36:00 AM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
כרגע אשאר עם פנימיות עם חומר כנראה..אלא אם כן יצוץ איזשהו רעיון..
תודה בכל זאת!!
חזרה לפורום