טקסט הודעת פורום
| 10/27/2008 10:21:00 AM |
|
נושא: בטח שרוצה :) תאריך: 10/27/2008 10:21:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
היה לי רעשים מוזרים שנבעו מזה שהברגים של המתלה היו חופשיים. לפני החיזוק הוצאתי אותם וחיפשתי מיסבים לגרז ולא מצאתי... לכן רק גירזתי מסביב וסגרתי.
המשך לשאלה הקודמת: איך אתה מפרק מהציר המרכזי את המסבים ?
|
חזרה לפורום |
|
|