טקסט הודעת פורום
10/27/2008 10:32:00 AM
זיו קנטור
HARO SONIX
נושא:
HARO SONIX
תאריך:
10/27/2008 10:32:00 AM
מחבר/ת:
זיו קנטור
לי היה את הדגם היותר פשוט של ה-sonix,ונהנתי מהם מאוד.
חזרה לפורום