נושא: תקלה בשיפטרים דאור- מישהו מכיר? תאריך: 10/27/2008 3:53:00 PM
מחבר/ת: שי ס
התופעה היא של חזרה "עייפה" של המעביר/הידית ממצב מתוח. הכוונה היא כאשר אני מעביר מהילוך של הגלגלים הגדולים מאחור לקטנים יש תחושת "אין קפיץ" בשיפטר.
אני אפתח את השיפטר היום בבית - אבל אם מישהו חווה משהו כזה - מוזמן לשתף אותי ולחסוך לי זמן במקרה שאני לא בכיוון.
תודה
|