הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2008 3:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  תקלה בשיפטרים דאור- מישהו מכיר?
נושא: תקלה בשיפטרים דאור- מישהו מכיר? תאריך: 10/27/2008 3:53:00 PM
מחבר/ת: שי ס

התופעה היא של חזרה "עייפה" של המעביר/הידית ממצב מתוח.
הכוונה היא כאשר אני מעביר מהילוך של הגלגלים הגדולים מאחור לקטנים יש תחושת "אין קפיץ" בשיפטר.

אני אפתח את השיפטר היום בבית - אבל אם מישהו חווה משהו כזה - מוזמן לשתף אותי ולחסוך לי זמן במקרה שאני לא בכיוון.

תודה


חזרה לפורום