נושא: מיסבים תאריך: 10/27/2008 6:24:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
איתן לרגע לא חשבתי שהם מיצרים בעצמם אבל לא ידעתי את מידת המיסב די חששתי לפרק את המיסבים בציר ביגלל האטם הרגיש שיש שם אבל הציפצופוים כבר היו מוגזמים אז לא היתה ברירה כשהוצאתי את המידה לפי קטלוג skf הוצאתי את המיספר והלאה להזמנה אגב אותו דבר היה במיסבים בספשליזד שלי שהיו אז זה היה מיסבי 608 סגורים בכול מיקרה אני די מכיר את מחירי המיסבים בארץ אצלנו במיפעל מילר נמצא לפחות פעם ביום :p אז שיהיה בהצלחה למי שצריך דורון
|