הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2008 10:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  החלק של לפתוח - החלק הקל
נושא: החלק של לפתוח - החלק הקל תאריך: 10/27/2008 10:03:00 PM
מחבר/ת: שי ס

התקלה היתה מה שחששתי, הקפיצים טיפה היו בלויים - ואחרי פירוקם ומתיחתם, המעביר כחדש

נשמע קל אבל נדיר שבאמת הצלחתי להחזיר אותם למקום.
כבר חשבתי בשלב מסויים שהנה הלכו 250-350 שקלים...

חוצמזה? בכיף



חזרה לפורום