טקסט הודעת פורום
| 10/27/2008 10:03:00 PM |
|
נושא: החלק של לפתוח - החלק הקל תאריך: 10/27/2008 10:03:00 PM
מחבר/ת: שי ס
התקלה היתה מה שחששתי, הקפיצים טיפה היו בלויים - ואחרי פירוקם ומתיחתם, המעביר כחדש
נשמע קל אבל נדיר שבאמת הצלחתי להחזיר אותם למקום. כבר חשבתי בשלב מסויים שהנה הלכו 250-350 שקלים...
חוצמזה? בכיף
|
חזרה לפורום |
|
|