נושא: אופניים יד שנייה תאריך: 10/28/2008 2:13:00 PM
מחבר/ת: א א
שלום לכולם,אני רוצה לקנות אופני כניסה יד שניה. התקציב שלי אמור להגיע עד 2000 (מה לעשות, סטודנט...). ראיתי אופניים מסוג haro x1 שהמפרט שלהם הוא כזה: שילדה AL6061 תעופתי, אחרי טיפול גדול הוחלפו מספר חלפים מרכזיים. בולם קידמי סנטור 130 מ"מ (חדש). בולם אחורי X-FUSION עם ריבאונד בלמי דיסק מכניים AVID ציר מרכזי RACEFACE מעביר אחורי - דאור (חדש) מעביר קידמי LX (חדש) שרשרת קסטה אחורית (חדשים) החשש הגדול שלי הוא שהאופניים משנת 2003, ולכן אני ממש חושש מכל מיני עייפות חומרים למינהם. לכן רציתי לשאול אותכם אם החשש שלי אמיתי, ואם הוא לא כל-כך אמיתי, על מה בכל זאת אני צריך לשים דגש כאשר אני בא לבדוק אותם אצל אותו מוכר... תודה רבה על העזרה!!!!
|