טקסט הודעת פורום
10/28/2008 4:03:00 PM
שי ס
אני חושב שימיי שטח האש שמה נגמרו
נושא:
אני חושב שימיי שטח האש שמה נגמרו
תאריך:
10/28/2008 4:03:00 PM
מחבר/ת:
שי ס
וכבר לא מתאמנים שם.
חזרה לפורום