הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2008 4:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  אני חושב שימיי שטח האש שמה נגמרו
נושא: אני חושב שימיי שטח האש שמה נגמרו תאריך: 10/28/2008 4:03:00 PM
מחבר/ת: שי ס

וכבר לא מתאמנים שם.


חזרה לפורום