טקסט הודעת פורום
10/28/2008 5:17:00 PM
ירון סמואל
זה משנה אם אני ירכב בכביש או בשטח?
נושא:
זה משנה אם אני ירכב בכביש או בשטח?
תאריך:
10/28/2008 5:17:00 PM
מחבר/ת:
ירון סמואל
כי עכשיו יש לי אופני כביש ואני יכול להתאמן איתם ובשטח להיות רק בשטח ובטיולים
חזרה לפורום