הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2008 5:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון סמואל עם תוכן  זה משנה אם אני ירכב בכביש או בשטח?
נושא: זה משנה אם אני ירכב בכביש או בשטח? תאריך: 10/28/2008 5:17:00 PM
מחבר/ת: ירון סמואל

כי עכשיו יש לי אופני כביש ואני יכול להתאמן איתם ובשטח להיות רק בשטח ובטיולים


חזרה לפורום