טקסט הודעת פורום
10/28/2008 9:35:00 PM
דורון מ
מיסבים
נושא:
מיסבים
תאריך:
10/28/2008 9:35:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
הי אני לא מכיר את השילדה(אין לי ניסיון איתה) אבל אם אתה יכול להוציא מיסב אחד ולימדוד עם קליבר אני אוציא לך את מס המסב
דורון
חזרה לפורום