טקסט הודעת פורום
| 10/29/2008 12:56:00 AM |
|
נושא: שטח האש תאריך: 10/29/2008 12:56:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
תיקון קל: שטח האש רץ מזרחית לקו המתח ולא מערבית לו.
שטח האש פעיל ובשימוש של הצבא, מנסיוני האישי רק באמצע שבוע ובעיקר בלילות, במהלך 3 השנים האחרונות לא ראיתי שם צבא בשבתות.
למען הסר ספק מומלץ לתאם מראש.
|
חזרה לפורום |
|
|