טקסט הודעת פורום
10/29/2008 1:47:00 PM
רפי אל
אולי מישהו יודע..
נושא:
אולי מישהו יודע..
תאריך:
10/29/2008 1:47:00 PM
מחבר/ת:
רפי אל
בספשלייזד, מה ההבדל בין דגמי ה-pro לדגמי ה- comp ?
תודה!!
חזרה לפורום