הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2008 5:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דביר אברהם עם תוכן  המעצור ניתקע
נושא: המעצור ניתקע תאריך: 10/29/2008 5:18:00 PM
מחבר/ת: דביר אברהם

המעצור האחורי(מעצור v) שלי לא חוזר עד הסוף אחרי שאני שאני בולם
איך מסדרים את זה?
תודה מראש


חזרה לפורום