טקסט הודעת פורום
10/29/2008 5:18:00 PM
דביר אברהם
המעצור ניתקע
נושא:
המעצור ניתקע
תאריך:
10/29/2008 5:18:00 PM
מחבר/ת:
דביר אברהם
המעצור האחורי(מעצור v) שלי לא חוזר עד הסוף אחרי שאני שאני בולם
איך מסדרים את זה?
תודה מראש
חזרה לפורום