טקסט הודעת פורום
10/29/2008 10:40:00 PM
ויקטור זיו
בולם
נושא:
בולם
תאריך:
10/29/2008 10:40:00 PM
מחבר/ת:
ויקטור זיו
לא אתה חייב לטפל כי בשעה שבולם סוגר המחזיר איקפוץ החוצה ודבר שני כשחסר שמן הבולם לא עובד טוב.
חזרה לפורום