הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2008 10:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ויקטור זיו עם תוכן  בולם
נושא: בולם תאריך: 10/29/2008 10:40:00 PM
מחבר/ת: ויקטור זיו

לא אתה חייב לטפל כי בשעה שבולם סוגר המחזיר איקפוץ החוצה ודבר שני כשחסר שמן הבולם לא עובד טוב.



חזרה לפורום