נושא: כשאני מעלה הילוכים קשה להם לעבור תאריך: 10/30/2008 10:40:00 AM
מחבר/ת: ספיר גולן
היי, כשאני מעלה הילוכים בקסטה (אני על הילוך שני מקדימה) קשה להם לעלות. לפעמים אני צריך לסובב את הפדלים מספר שניות עד שההילוך עובר ולפעמים זה עובר יותר מהר. לעומת זאת כשאני מוריד היולכים הם עוברים חלק.
איפה הבעייה?
|