הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2008 1:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא לשמן את הבולם מבחוץ
נושא: לא לשמן את הבולם מבחוץ תאריך: 10/30/2008 1:32:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

סביר להניח שבפנים יש גריז, ושמן ידלל אותו ויפגע בפעולה שלו, ובעמידות שלו לאורך זמן.

לסובב לכיוון ה(+) פירושו להקשיח את הבולם.

אבל אם אני מבין נכון (ולא פירטת את היצרן והדגם של הבולם) - זה בולם פשוט מאוד, וסביר להניח שלא תרגיש בהבדל משמעותי בקשיחות שלו עם המשחקים....


חזרה לפורום