נושא: לא לשמן את הבולם מבחוץ תאריך: 10/30/2008 1:32:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
סביר להניח שבפנים יש גריז, ושמן ידלל אותו ויפגע בפעולה שלו, ובעמידות שלו לאורך זמן.
לסובב לכיוון ה(+) פירושו להקשיח את הבולם.
אבל אם אני מבין נכון (ולא פירטת את היצרן והדגם של הבולם) - זה בולם פשוט מאוד, וסביר להניח שלא תרגיש בהבדל משמעותי בקשיחות שלו עם המשחקים....
|