טקסט הודעת פורום
10/30/2008 8:01:00 PM
ספיר גולן
כיוונתי את ההילוכים לפני חודש וחצי
נושא:
כיוונתי את ההילוכים לפני חודש וחצי
תאריך:
10/30/2008 8:01:00 PM
מחבר/ת:
ספיר גולן
אחרי הכינון הזה היה היו בעיות במשך חודש.
איזה לא כיף :-(
נקווה שזה לא ישבית אותי יותר מידי
חזרה לפורום