טקסט הודעת פורום
| 10/30/2008 10:59:00 PM |
|
נושא: סוללה של מברגה תאריך: 10/30/2008 10:59:00 PM
מחבר/ת: Rotem Levy
יש לי מברגה חדשה לא בשימוש וחשבתי להשתמש בסוללה שלה לבניית פנס ביובית. על הסוללה מסומן שהיא 18V. באיזה נורה עלי לבחור מבחינת הוולט, ומה אתם ממליצים / חושבים על הרעיון?
|
חזרה לפורום |
|
|