טקסט הודעת פורום
10/31/2008 7:48:00 AM
ady ury
א ני מקווה שאני אבוא....באיזה שעה ?
נושא:
א ני מקווה שאני אבוא....באיזה שעה ?
תאריך:
10/31/2008 7:48:00 AM
מחבר/ת:
ady ury
צריך להיות שם אחרי הצהוריים כי יש שם חברה עם כספי שמתאמנים.
חזרה לפורום