הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2008 7:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ady ury עם תוכן  א ני מקווה שאני אבוא....באיזה שעה ?
נושא: א ני מקווה שאני אבוא....באיזה שעה ? תאריך: 10/31/2008 7:48:00 AM
מחבר/ת: ady ury

צריך להיות שם אחרי הצהוריים כי יש שם חברה עם כספי שמתאמנים.


חזרה לפורום