טקסט הודעת פורום
| 10/31/2008 9:48:00 AM |
|
נושא: רכיבה בשבת בבוקר באזור המרכז תאריך: 10/31/2008 9:48:00 AM
מחבר/ת: ami ahnine
היי,
אשמח שנקבע (עם כל החבר´ה בשרשור) לשבת בבוקר בירקון/נמל ונרכוב יחד מזרחה לכיוון ראש העין וחזרה.
צרו קשר אם מתאים
|
חזרה לפורום |
|
|