הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2008 9:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ami ahnine עם תוכן  מה דעתך שנתארגן כולנו לשבת בבוקר בנמל ונמשיך מזרחה
נושא: מה דעתך שנתארגן כולנו לשבת בבוקר בנמל ונמשיך מזרחה תאריך: 10/31/2008 9:52:00 AM
מחבר/ת: ami ahnine

צריך לארגן את כל מי שמעוניין ונרכוב יחד.
עמי


חזרה לפורום