טקסט הודעת פורום
10/31/2008 9:52:00 AM
ami ahnine
מה דעתך שנתארגן כולנו לשבת בבוקר בנמל ונמשיך מזרחה
נושא:
מה דעתך שנתארגן כולנו לשבת בבוקר בנמל ונמשיך מזרחה
תאריך:
10/31/2008 9:52:00 AM
מחבר/ת:
ami ahnine
צריך לארגן את כל מי שמעוניין ונרכוב יחד.
עמי
חזרה לפורום