טקסט הודעת פורום
10/31/2008 3:00:00 PM
ady ury
יש לך אולי גלגל אחורי להשכיר לי להתחרות
נושא:
יש לך אולי גלגל אחורי להשכיר לי להתחרות
תאריך:
10/31/2008 3:00:00 PM
מחבר/ת:
ady ury
פשוט עכשיו קיבלתי עדכון שלא יהיה לי גלגל .....
חבל.
חזרה לפורום