הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2008 3:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ady ury עם תוכן  יש לך אולי גלגל אחורי להשכיר לי להתחרות
נושא: יש לך אולי גלגל אחורי להשכיר לי להתחרות תאריך: 10/31/2008 3:00:00 PM
מחבר/ת: ady ury

פשוט עכשיו קיבלתי עדכון שלא יהיה לי גלגל .....
חבל.


חזרה לפורום