הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2008 3:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  יש לי למכור זוג גלגלים,אם אתה מעוניין...
נושא: יש לי למכור זוג גלגלים,אם אתה מעוניין... תאריך: 10/31/2008 3:41:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

שלח לי מסר.
הגלגלים הם INTENSE MAG30 אחורי על נאבה XT ציר 10 קבוע.
קדמי ציר 20 נאבה רינגל.


חזרה לפורום