טקסט הודעת פורום
10/31/2008 3:41:00 PM
גיא בראל
יש לי למכור זוג גלגלים,אם אתה מעוניין...
נושא:
יש לי למכור זוג גלגלים,אם אתה מעוניין...
תאריך:
10/31/2008 3:41:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
שלח לי מסר.
הגלגלים הם INTENSE MAG30 אחורי על נאבה XT ציר 10 קבוע.
קדמי ציר 20 נאבה רינגל.
חזרה לפורום