טקסט הודעת פורום
| 10/31/2008 5:28:00 PM |
|
נושא: כאבים בידיים תאריך: 10/31/2008 5:28:00 PM
מחבר/ת: אביעד חדריאן
שלום אני רוכב בערך חודשיים בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע אחרי כחצי שעה של רכיבה אני מתחיל להרגיש שהאצבעות שלי בידיים "נרדמות" אני מנסה לשנות את הפוזיציה של הרכיבה אבל זה לא ממש עוזר עוד מישהו נתקל באותה תופעה ?
|
חזרה לפורום |
|
|