הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2008 6:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד רוימי עם תוכן  באיזה שעה???
נושא: באיזה שעה??? תאריך: 10/31/2008 6:19:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי

אהה ואם נרכב אחה´´צ אני לא יצרך טרמפ.... :giveFinger: :giveFinger:


חזרה לפורום