נושא: המלצה לאופני זק"ש באזור 3000 ש"ח תאריך: 11/1/2008 12:30:00 PM
מחבר/ת: עמית
היי,
אני מחפש אופני זק"ש (חדשות), ומתכוון להשקיע באזור ה-3000 ש"ח. ראיתי את הדגמים הבאים gary fisher - marlin giant - iguana diamondback- respnes comp או דגמים מקבילים של scott או norco...
אשמח לשמוע המלצות..
|