טקסט הודעת פורום
| 11/1/2008 3:25:00 PM |
|
נושא: gary fisher marlin תאריך: 11/1/2008 3:25:00 PM
מחבר/ת: Crazy Sheep
כאלה יש לי ומרוצה מהם מאוד. רכבתי על עוד אופניים בתקציב כזה והם היו הכי נוחות לי. אבל זה משהו אישי. בכל מקרה הם אופניים סוף הדרך. קלות ומהירות ואני עושה איתן הכל.
|
חזרה לפורום |
|
|