הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2008 6:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  שאלה על קסדה וכאב ראש
נושא: שאלה על קסדה וכאב ראש תאריך: 11/1/2008 6:48:00 PM
מחבר/ת: ליאור

שלום!

יש לי בעיה מוזרה עם הקסדה והראש לי אולי מישהו מכיר את זה ויודע מה אפשר לעשות.

כשאני רוכב עם קסדה (הקסדה בעלת חורים ומאווררת) לאחר כמה דקות, מתחיל לכאוב לי הראש ואני מרגיש מוזר...

אני שותה מספיק מים ולכן לא מדובר בהתייבשות.

וזה קורה לי רק כשאני רוכב עם קסדה.

זה קרה אולי למישהו ? יש לכם עצות?


חזרה לפורום