נושא: יש לי אותם הרבה זמן תאריך: 11/1/2008 9:07:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי
יש לי את דגם 2007 ללא ברקסים דיסק (ויתרתי מרצון) סה"כ מרוצה מאד כבר 3,000 ק"מ אבל הגיע הזמן והוחלפו הרבה חלקים, עדיין השילדה כיפית מאד אין לי רצון לשדרג לש"מ בקרוב (ראה הערות שלי במדור צרכנות סקירת מוצרים) לדעתי תוכל לרכוש GT 1.0 הרבה יותר בזול (סה"כ ללא ברקס דיסק) אולי במקום ניתן לשדרג מספר חלקים רציניים כולל בולם קדמי? תבדוק בחנויות שלהם http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=259&ArticleID=1534&Page=1 מקווה שעזרתי וגם חסכתי לך? :confused: :o
|