הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2008 10:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל מוזל עם תוכן  משטרת ישראל לשרותכם.
נושא: משטרת ישראל לשרותכם. תאריך: 11/1/2008 10:09:00 PM
מחבר/ת: אייל מוזל

ערב טוב.
אולי זה קרה רק לי, אבל זה כבר קרה פעמיים.
יום אחד לפני כחודשיים, כאשר אני עושה את העליה מתל רגב לצומת סומך, בשיא המאמץ והריכוז[זאת היתה פעם ראשונה שלי בעליה], קפץ לי הלב לשמיים כאשר שוטר מתוך ניידת משטרה צעק לי מאחורי במערכת הכריזה "אופניים ! תיצמד לשוליים"
כמובן שהייתי צמוד למעקה כל הזמן במרחק סנטימטרים ספורים.
הם כנראה צחקו כל הדרך ל "אי עשיה הבאה שלהם" מאיבוד השליטה הזמני באופניים.

היום: מכונית אזרחית, שהתברר שנהוגה ע"י שוטרים עצרה בפתאומית בשוליים במרווח כמעט אפס ממני, כאילו אני לא קיים! - לא סליחה ולא בטיח, רק פס עצירת החרום שלי הוא עדות עילמת.
עד היום סימנתי כ "הכי מסוכנים" את נהגי המשאיות, ונהגים צבאיים, [יש עוד מגזר שאני לא אציין כדי לא להרגיז]
אבל מהיום גם אמרו: "זהירות משטרה"
מעניין אם שוטרים רוכבים.......... :eek:


חזרה לפורום