נושא: משטרת ישראל לשרותכם. תאריך: 11/1/2008 10:09:00 PM
מחבר/ת: אייל מוזל
ערב טוב. אולי זה קרה רק לי, אבל זה כבר קרה פעמיים. יום אחד לפני כחודשיים, כאשר אני עושה את העליה מתל רגב לצומת סומך, בשיא המאמץ והריכוז[זאת היתה פעם ראשונה שלי בעליה], קפץ לי הלב לשמיים כאשר שוטר מתוך ניידת משטרה צעק לי מאחורי במערכת הכריזה "אופניים ! תיצמד לשוליים" כמובן שהייתי צמוד למעקה כל הזמן במרחק סנטימטרים ספורים. הם כנראה צחקו כל הדרך ל "אי עשיה הבאה שלהם" מאיבוד השליטה הזמני באופניים.
היום: מכונית אזרחית, שהתברר שנהוגה ע"י שוטרים עצרה בפתאומית בשוליים במרווח כמעט אפס ממני, כאילו אני לא קיים! - לא סליחה ולא בטיח, רק פס עצירת החרום שלי הוא עדות עילמת. עד היום סימנתי כ "הכי מסוכנים" את נהגי המשאיות, ונהגים צבאיים, [יש עוד מגזר שאני לא אציין כדי לא להרגיז] אבל מהיום גם אמרו: "זהירות משטרה" מעניין אם שוטרים רוכבים.......... :eek:
|