טקסט הודעת פורום
| 11/1/2008 10:28:00 PM |
|
נושא: איך מודדים את אורך הסטם והכידון הנחוץ ? תאריך: 11/1/2008 10:28:00 PM
מחבר/ת: אמיר מגורה
שלום אני רוצה להרכיב סטם חדש וכידוןלאופניים חשבתי לקנות איסטון אבל אני לא יודע איזה אורך של סטם ואיזה אורך של כידון להזמין יש למישהו עצה?
|
חזרה לפורום |
|
|