טקסט הודעת פורום
| 11/1/2008 10:32:00 PM |
|
נושא: קראנק מסתובב קשה ? תאריך: 11/1/2008 10:32:00 PM
מחבר/ת: אמיר מגורה
שלום
החלפתי קראנק ל XT חלול אבל נראה לי שהוא מסתובב קשה לעומת אופניים אחרות שבדקתי. מה ניתן לעשות ומישהו יודע איך מפרקים אותו ללא מכנאופן?
אמיר
|
חזרה לפורום |
|
|