נושא: דעה על בולם SR X-100, 100mm תאריך: 11/2/2008 2:04:00 PM
מחבר/ת: shai k
אני עומד לקנות GT 1.0 ורציתי לדעת איך הבולם שלהם מבחינת שחיקה/עמידות הבולם הוא SR X-100, 100mm of travel w/. 32mm alum stanchions, magnesium lowers, with lock, preload and hydraulic damping
תודה
|