הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2008 2:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shai k עם תוכן  דעה על בולם SR X-100, 100mm
נושא: דעה על בולם SR X-100, 100mm  תאריך: 11/2/2008 2:04:00 PM
מחבר/ת: shai k

אני עומד לקנות GT 1.0 ורציתי לדעת איך הבולם שלהם מבחינת שחיקה/עמידות
הבולם הוא
SR X-100, 100mm of travel w/. 32mm alum stanchions, magnesium lowers, with lock, preload and hydraulic damping

תודה


חזרה לפורום