נושא: שידרוג אופניים , דחוף.... תאריך: 11/2/2008 2:50:00 PM
מחבר/ת: שלומי פיניה
שלום . בשעה טובה מכרתי את האופניים שהיו בבעלותי " אופני מדבקה " וכעת אני מעוניין לשדרג את עצמי לאופני שחכוך מלא עם מכלולים יותר רציניים . לפי בדיקות שערכתי הכיוון הוא focus fire edge . איך האופניים ? ואם יש הצעות לסוג אחר באותה רמה אשמח לשמוע .... תודה .
|