הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2008 7:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Omri Golan עם תוכן  שיפור פעילות של בולם קדמי ?
נושא: שיפור פעילות של בולם קדמי ? תאריך: 11/2/2008 7:26:00 PM
מחבר/ת: Omri Golan

שלום לכולם !
לאחרונה קניתי אופניים יד שנייה כדי להיכנס לנושא רכיבת הרים.
באופניים מורכב בולם קדמי: "RockShox J1 100mm". הוא בן שנתיים לפחות. ולדעתי הוא לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך. לא עובד בצורה חלקה מספיק, צריך ממש להתאמץ כדי לגרום לו להכנס פנימה וכביכול לבלום זעזוע.

יש משהו שאני יכול לעשות בעצמי על מנת לשפר את פעילותו ? לפתוח, לשמן, לנקות ?

תודה.


חזרה לפורום