הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2008 10:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סאקי עם תוכן  סביר בשביל המחיר שלו ולא מעבר לכך!
נושא: סביר בשביל המחיר שלו ולא מעבר לכך! תאריך: 11/2/2008 10:11:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי

החזיק אצלי 3,000 ק"מ עד עכשיו ומוחלף ל מרזוקי MX PRO.
בשבילים טכניים לא לא טוב! אין מה לעשות, אם תוכל לשדרג אותו בקנייה למרזוקי MX PRO או רוקשוקס 318 מצויין שדרגת בגדול את האופניים!


חזרה לפורום