טקסט הודעת פורום
| 11/2/2008 10:11:00 PM |
|
נושא: סביר בשביל המחיר שלו ולא מעבר לכך! תאריך: 11/2/2008 10:11:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי
החזיק אצלי 3,000 ק"מ עד עכשיו ומוחלף ל מרזוקי MX PRO. בשבילים טכניים לא לא טוב! אין מה לעשות, אם תוכל לשדרג אותו בקנייה למרזוקי MX PRO או רוקשוקס 318 מצויין שדרגת בגדול את האופניים!
|
חזרה לפורום |
|
|