טקסט הודעת פורום
| 11/3/2008 4:55:00 AM |
|
נושא: blue rc4 תאריך: 11/3/2008 4:55:00 AM
מחבר/ת: איציק סיני
סמי מה קורה אתה מתחיל לרכוב כביש? בכל מקרה אופני blue competition נחשבים אופניים טובים הדגם הזה נחשב דגם כניסה + מהירים ונוחים אם כי מעט כבדים כמובן תלוי ברכיבים איך אטלנטה?
|
חזרה לפורום |
|
|