טקסט הודעת פורום
11/3/2008 11:55:00 AM
שלומי פיניה
הורדת מחירים
נושא:
הורדת מחירים
תאריך:
11/3/2008 11:55:00 AM
מחבר/ת:
שלומי פיניה
שלום לכולם .
שאלה : אם נכנס דגם של שנת 2009 טבעי שהמחירים של 2008 ירדו בחנויות ואם כן אז מתי זה קורה ?
חזרה לפורום