הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/3/2008 1:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בהחלט כן
נושא: בהחלט כן תאריך: 11/3/2008 1:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לפתוח, לנקות, לשמן.

שים לב ש"שמן טלסקופים" (שהוא השמן שנמצא בתוך הבולם) לא תמיד אחראי גם לתנועה החלקה, ויש בולמים שבהם זה גריז.
נסה למצוא ברשת פירוט של טיפול בבולם כזה, או (אם יש לך איזשהו נסיון) נסה בעצמך. אני לא סגור על המבנה הפנימי של הJ, אבל מסובך הוא לא צריך להיות. יתכן שנקיון וגירוז יספיקו כדי לחדש אותו פלאים.

ואם לא - בין 200 ל-300ש"ח אצל היבואן, ויש לך בולם כמו חדש...


חזרה לפורום