טקסט הודעת פורום
| 11/3/2008 3:37:00 PM |
|
נושא: היי אלי, אנחנו היינו איתך כשזה קרה תאריך: 11/3/2008 3:37:00 PM
מחבר/ת: יניב דהן
אתה זוכר חבשתי וקיבעתי לך את היד באמת מאז הסתקרנתי לדעת מה קרה איתך ואיך זה נגמר אבל לא היה לי איך ליצור איתך קשר והנה במקרה אני רואה כתבה שלך אז ספר
|
חזרה לפורום |
|
|