נושא: דיסק אחורי ננעל תאריך: 11/3/2008 4:33:00 PM
מחבר/ת: hit spit
כל פעם שאני עושה עצירה אז הדיסק האחורי שלי ננעל, הידית נתקעת והיא לא חוזרת למקום שלה והברקס במקום להאט אז הוא עוצר לחלוטין. לאחרונה נפלתי בגלל זה ולכן חשוב לי לטפל בזה. אני רוכב עם אוויד גוסי ורוטר 6 אינץ. הכבלים במצב טוב והוחלפו לפני חודשיים
|