טקסט הודעת פורום
11/3/2008 5:30:00 PM
טל
מנשא
נושא:
מנשא
תאריך:
11/3/2008 5:30:00 PM
מחבר/ת:
טל
מנשא תא מטען טוב לרכב יעלה בסביבות 300 ש"ח
אני קניתי בספין בייק ומאוד מרוצה.
חזרה לפורום