טקסט הודעת פורום
| 11/3/2008 11:06:00 PM |
|
נושא: כמה אפשרויות תאריך: 11/3/2008 11:06:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני
א. הדבר מצביע על כך שיש לך משקל רב מדי על הידים, נסה לקחת את התנוחה קצת אחורה ע"י הזזת הכסא, או הארכת הסטם. ב. נסה כפפות עם ג´ל + גריפ ארגונומי בנוסף
|
חזרה לפורום |
|
|