נושא: היכן אתה תאריך: 11/3/2008 11:09:00 PM
מחבר/ת: סמי קבלו
איציק מה שלומך חמוד כן אני רוצה להתחיל לרכב גם כביש ומתלבט איזה לקנות יש כאן מליון דגמים ומחירי ריצפה כמו שאתה מכיר אני אשמח אם תיתן לי כיוון מה חדש איתך מתי אתה כבר כאן אטלנטה מאוד ירוקה ומאוד יפה ארהב בכלל מדהימה אנחנו מטיילים קצת אבל המקום פשוט ענק בכל קנה מידה שאתה מדמיין תכתוב לי לאימייל כך שנוכל להיות בקשר [email protected] דש סמי
|