הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2008 7:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  נראה לי שאני מפספס משהו
נושא: נראה לי שאני מפספס משהו תאריך: 11/4/2008 7:33:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

למיטב ידעתי הג´וסי הוא בולם הידראולי - אז אין לו כבלים, אלא צינורות שמן...

אבל זה נשמע כמו משהו פנימי, נראה לי בידית ולא בקאליפר.
אני הייתי הולך עם זה ליבואן, לטיפול.


חזרה לפורום