טקסט הודעת פורום
| 11/4/2008 7:33:00 AM |
|
נושא: נראה לי שאני מפספס משהו תאריך: 11/4/2008 7:33:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
למיטב ידעתי הג´וסי הוא בולם הידראולי - אז אין לו כבלים, אלא צינורות שמן...
אבל זה נשמע כמו משהו פנימי, נראה לי בידית ולא בקאליפר. אני הייתי הולך עם זה ליבואן, לטיפול.
|
חזרה לפורום |
|
|