הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2008 10:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  חבר´ה!!! יש עוד צדיקים בעולם!!! :)
נושא: חבר´ה!!! יש עוד צדיקים בעולם!!! :) תאריך: 11/4/2008 10:02:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

היום מצאתי את האופניים שנגנבו לי לפני שלושה חודשים,(ניתן לראות במדור גניבות ואבידות את הקינה שכתבתי עליהן) ההרד רוק קומפ דיסק שלי!!! :D הבחור המסכן בחור דתי אין לו עדיין 18 ואותו גנב מכר לו אותן ביותר ממה שאני קניתי אותן! אבל הוא קיבל דין שמיים באהבה :) איזה צדיק! (עם כמה שאני שמח שמצאתי את אופניי עדיין כואב לי הלב על הבחור) אחלתי לו שהקב"ה יחזיר לו את כל מה ששילם ועוד יוסיף לו :)
עכשיו נשארה ההתלבטות איזה זוג להשאיר?!? גוסט או ספשלייזד? (השם יעזור לכולנו שאלה יהיו ההתלבטיות הקשות שלנו) חח :)


חזרה לפורום