נושא: חבר´ה!!! יש עוד צדיקים בעולם!!! :) תאריך: 11/4/2008 10:02:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם
היום מצאתי את האופניים שנגנבו לי לפני שלושה חודשים,(ניתן לראות במדור גניבות ואבידות את הקינה שכתבתי עליהן) ההרד רוק קומפ דיסק שלי!!! :D הבחור המסכן בחור דתי אין לו עדיין 18 ואותו גנב מכר לו אותן ביותר ממה שאני קניתי אותן! אבל הוא קיבל דין שמיים באהבה :) איזה צדיק! (עם כמה שאני שמח שמצאתי את אופניי עדיין כואב לי הלב על הבחור) אחלתי לו שהקב"ה יחזיר לו את כל מה ששילם ועוד יוסיף לו :) עכשיו נשארה ההתלבטות איזה זוג להשאיר?!? גוסט או ספשלייזד? (השם יעזור לכולנו שאלה יהיו ההתלבטיות הקשות שלנו) חח :)
|