הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2008 10:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כדן אוזלבו עם תוכן  לגבי ה ODO
נושא: לגבי ה ODO תאריך: 11/4/2008 10:37:00 PM
מחבר/ת: כדן אוזלבו

אם ככה אז איזה נתון אני אמור להזין שם????

ועוד דבר לגבי המד מהירות... אם המד מרחק נכון לאחר בדיקה אז מד המהירות נכון גם כן????
תודה על התגובה המפורטת...


חזרה לפורום