נושא: מחפש שותפים לרכיבות לילה בכרמל-איזור האוניברסיטה תאריך: 11/5/2008 7:25:00 AM
מחבר/ת: אלון וקסלר
היי לכולם אני חדש בחיפה,ועם בוא החורף והחושך המוקדם אני מעוניין לרכוב שטח גם בשעות הערב. מחפש שותפים לרכיבת ערב באמצע השבוע באיזור האוניברסיטה-בית אורן . סוג הרכיבה מXC עד AM,ואני בכושר די טוב. (כמובן שיש צורך בפנס סביר או מערכת תאורה) אשמח להצעות אני במייל [email protected] תעשו חיים ורכבו בזהירות אלון
|